Overslaan en naar de inhoud gaan

Publieksprijs communicatiecongres gesaboteerd

De beste prestatie op het gebied van communicatiemanagement wordt jaarlijks gehonoreerd met een vakjuryprijs en een publieksprijs. Beide…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De winnaar van de publieksprijs zou dit jaar digitaal worden gekozen door bezoekers van deze site. Diezelfde bezoekers konden eerder ook de kandidaten voordragen. Uit de vele inzendingen werden zeven communicatiemanagers door een commissie van wijze mannen en vrouwen op de nominatielijst gezet. Bezoekers van communicatie-online konden vervolgens op een van deze zeven hun stem uitbrengen.

related partner content for mobile comes here

Maar gaandeweg bleek een kandidaat wel heel erg populair. Hoofdredacteur Rocco Mooij van Communicatie moest zijn inleiding gisteren op het congres dan ook beginnen met een ‘droevige mededeling’. Er bleek een hacker actief die de stemmingen zodanig had vervuild dat de publieksprijs waardeloos was geworden. Het alternatief – stemmen tijdens het congres – vonden de organisatoren geen optie. ‘Het is immers geen kermis’, aldus Rocco Mooij. De hoofdredacteur kon melden dat er voor volgend jaar aan de beveiliging werd gewerkt en bedankte iedereen die wel eerlijk had gestemd.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in