Overslaan en naar de inhoud gaan

Shell-manager Communicatiemanager van het jaar

People, planet, profit. Deze drie P’s leverden Tim van Kooten – issuemanager bij Shell – gisteren nog een vierde P op: de Prijs voor…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Verrast, maar ontzettend gelukkig was Van Kooten met zijn prijs. ‘Na allle kritische geluiden vanuit de maatschappij is deze prijs een mooie erkenning voor alle inspanningen tot nu toe. Maar eigenlijk begint het echte werk nu pas: de dialoog aangaan met de stakeholders.’ Overigens laat van Kooten weten: ‘De prijs is natuurlijk niet voor mij, maar voor het hele team.’ Voor het Nederlandse deel van de campagne is een team van acht man/vrouw verantwoordelijk.

related partner content for mobile comes here

De component durf in de campagne gaf volgens de vakjury de doorslag in de nek-aan-nek-race tussen Shell en het Reinier de Graaf ziekenhuis. ‘Met de campagne neemt Shell een kwetsbare opstelling in en vervult ze een voorbeeldrol in de commmunicatie rondom corporate social responsibility, ’ aldus de jury. Het ziekenhuis kreeg wel een eervolle vermelding. Saskia ter Kuile, verantwoordelijk voor het in- en externe communicatiebeleid, verrichtte volgens de jury ‘heel veel goed vakwerk met zeer beperkte middelen’.

Meer over het congres leest u de komende dagen op deze site en in het decembernummer van Communicatie.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in