OMG! Ziggo leert ouders wat hun kinderen appen

Laughing out loud (LOL) en I see (IC), ouders weten niet waar de app-afkortingen van hun kinderen voor staan. Ziggo schiet ze te hulp.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Vandaag lanceert Ziggo de nieuwe online campagne, (Bureau: DDB & Tribal Amsterdam). De campagne is ter promotie van de nieuwe, kleine belbundel ‘Ziggo Mobiel Veel’. Ziggo test met de campagne de van ouders in Nederland . Ziggo: &;Die ouders hebben namelijk vaak geen idee wat hun kind hun appt!&;

Met de online quiz die het hart van de campagne vormt, komen ouders er na vijf snelle vragen achter of ze een Whatsapp Wizard of een Whatsapp Wannabee zijn. Daarnaast kunnen de deelnemers ook nog smartphones winnen voor het hele gezin.



Over ‘Ziggo Mobiel Veel’
&;Ziggo Mobiel Veel’ is een kleine bundel waarmee consumenten goed bereikbaar zijn voor een laag bedrag per maand. De bundel is een ideaal instapabonnement, bijvoorbeeld voor kinderen. Ouders in Nederland worden vanaf vandaag via banners, social media en pre-rolls uitgedaagd hun kennis te testen.

Credits
Titel: OMG LOL
Klant: Ziggo
Eindverantwoordelijke klant: Siati Verloop, Debbie Lachman, Berend Smeets en Anne Oskam
Product: Online activatie
Bureau: DDB & Tribal Amsterdam
Digital production: thispagecannotbefound.com
Productiemaatschappij video: Fono
Soundstudio: Spook.fm | Casper Corba, Henk van Engelen
Muziek: Patriek Wier

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie