Nieuwe identiteit De Slegte en Selexyz

De Nederlandse boekwinkels van De Slegte en Selexyz worden vandaag in één landelijke operatie voorzien van een nieuw, tijdelijk logo.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Het logo bestaat uit een vraagteken dat de dialoog symboliseert die eigenaar ProCures van de boekwinkelketens de komende maanden aangaat met de consument van boeken en tijdschriften. De komende weken vraagt Selexyz consumenten om hun suggesties te delen op het web en in de winkel. De speciale site zal die ideeën kanaliseren. Het logo is ontworpen door Tomorrow Design, dat in opdracht van ProCures verantwoordelijk is voor de communicatie, branding & design.

De ombouwoperatie, die komend voorjaar zal zijn afgerond, gaat ook leiden tot een definitieve nieuwe naam. Het vraagteken is een tijdelijke brand, die verwijst naar de dialoog.

In Groningen, Leeuwarden, Arnhem, Nijmegen en Eindhoven, steden met twee vestigingen, worden de activiteiten geconcentreerd in één filiaal, dat een nieuwe uitstraling heeft gekregen. Lokaal worden deze week – in Eindhoven volgende week – allerlei activiteiten georganiseerd om de vernieuwingsfase in te luiden.

De komende maanden zullen ook in Amsterdam, Rotterdam, Den Haag, Leiden, Den Bosch, Tilburg, Breda, Almere, Utrecht en Maastricht de bestaande vestigingen worden samengevoegd. De vestigingen in Haarlem, Apeldoorn, Zwolle en Enschede worden eveneens voorzien van een nieuwe uitstraling. De winkel in Hilversum zal in de loop van het voorjaar worden omgebouwd.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie