Premium

Na ‘Bob’ wint Roorda nu ook ‘vanAnaarBeter’

Samen met Tabula rasa wint Roorda Reclamebureau opnieuw een grote ‘minicompetitie’ van de Rijksoverheid.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Na de minicompetitie voor haalt Roorda nu ook de Grote Campagne ‘vanAnaarBeter&; binnen.

Aan de pitch deden naast Roorda ook JWT (het huidige bureau voor vanAnaarBeter), KesselsKramer en Publicis mee, de overige bureaus die eind vorig jaar de aanbesteding voor de Grote Campagnes van de Rijksoverheid .

De afgelopen tien jaar zijn onder de vlag van VanAnaarBeter verschillende mobiliteitscampagnes gevoerd ter verbetering van de doorstroming en bereikbaarheid van Nederland. Voor het ministerie van Infrastructuur en Milieu blijft ‘vanAnaarBeter&; ook de komende jaren het communicatielabel over mobiliteit. Specifiek over hinder als gevolg van geplande (weg)werkzaamheden.

Joeri Jansen van Roorda: ‘De vanAnaarBeter-campagne is een schitterende toevoeging aan onze klantenlijst. In ons plan hebben we gekozen voor een strategie waarin we gebruik maken van interventies die bewezen gedragsverandering teweegbrengen. Deze strategie hebben we vervolgens vertaald naar een creatief thema dat naar de verschillende doelgroepen kan worden ingezet. Door direct samen met creatie, strategie en gedragswetenschappers aan tafel te zitten hebben we in korte tijd ook deze briefing weten te kraken.’          

 

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie