Daarnaast haalde Ladies in Engineering 5.705 euro via crowdfunding op voor de uitvoering van de case.
De jury, bestaande uit René Hoogeveen (Accenture), Anna Chojnacka (1%Club), Marc Dijks (Accenture), Jan van Betten (sociaal ondernemer) en Leon Bedaux (KPN) vond dat het Ladies in Engineering zich onderscheidde door het concrete plan.
Het team heeft voor het productieproces een assemblagelijn ontworpen met voor elk onderdeel een beschrijving en visualisatie om het ook voor ongeletterden toegankelijk te maken. Daarnaast haalde het team €5.705 op via crowdfunding.
In de wedstrijd, georganiseerd door Accenture en 1%Club, bedachten studententeams een plan voor één van de vijf sociaal ondernemers in Bangladesh, Gambia, Cambodja, India en Kenia. Accenture ondersteunde de studenten bij de uitwerking van hun strategie en actieplannen.
De teams hebben daarnaast ieder een crowdfundingcampagne gevoerd voor de implementatie van de oplossing.
Het winnende team gaat naar Bangladesh om de door hen ontwikkelde oplossing te implementeren.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!