Kom in de nieuwe editie van Purple Cow!

Bent u, of de organisatie waarvoor u werkt, de bedenker van een Purple Cow? Leg dan in maximaal 200 woorden uit waarom deze koe nou zo paars is en stuur je case vóór 25 maart 23:00 uur op naar paarsekoe@srm.nl. Wilt u weten wat Seth Godin ook al weer bedoelt met een Purple Cow en wat u kan winnen? Lees dan verder.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Wat kan u winnen? De hoofdprijs bestaat uit:

  • Eeuwige roem. Want de winnende case wordt opgenomen in Seth Godin's nieuwe Nederlandse uitgave van Purple Cow
  • 5 minutes of fame door de winnende case te mogen presenteren in voorprogramma van Seth Godin op 31 maart
  • 5 vrijkaartjes voor de Seth Godin workshop op 31 maart
  • Een opleidingscheque t.w.v 2000 euro
  • Seth boekenpakket. 5 titels, met als klap op de vuurpijl de nieuwe Purple Cow editie met uw case erin

Maar er is meer! Kijk hier voor alle .

Wat is een Purple Cow?
Koeien zijn saai, zeker als je er een paar hebt gezien. Maar een Paarse Koe, dat zou bijzonder zijn. Een Paarse Koe is iets fenomenaals, spannends en ongelooflijks dat tegen onze intuïtie ingaat. Elke dag komen consumenten in aanraking met zoveel saaie dingen – veel zwart-wit koeien – dat je zeker weet dat ze een Paarse Koe nooit zullen vergeten. En het is geen marketingpraat die je op een product of dienst kunt plakken. Het zit er al in. De Paarse Koe is ingebouwd of hij is er niet.

In Seth Godin’ s boek Purple Cow spoort hij je aan om ervoor te zorgen dat de Paarse Koe in alles zit wat je maakt of doet. Zo wordt het werkelijk opmerkelijk. Het is een manifest voor marketeers die willen helpen producten te creëren die marketing waard zijn.

Max Kohnstamm
Programmamanager SRM

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie