ING start jeugdvoetbalplatform

Vandaag lanceert ING Jonge Leeuwen, een online Jeugdvoetbalplatform voor jonge voetballers en fans. Het Jonge Leeuwen platform is een van de sponsoractiviteiten die ING i.s.m. de KNVB heeft opgezet onder het nieuwe thema ‘Nederland Voetballand aangemoedigd door ING’.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Jeugdvoetballers vinden hier onder meer voetbaltips en –trucs, voetbalfilmpjes, de stand in hun eigen competitie en hun voetbalprogramma voor het weekend.

Het Jonge Leeuwen platform is volledig geïntegreerd in Hyves en maakt gebruik van bestaande en veel gebruikte functionaliteiten. Vanaf zondag 20 maart zendt tv-zender Disney XD het wekelijks Jonge Leeuwen TV-programma uit. Jonge Leeuwen op TV-zender Disney XD heeft interviews met voetballers, een blik achter de schermen en tips nog beter te kunnen voetballen.

Adformatie sprak vanmiddag met Marijke Smallegange, die binnen ING verantwoordelijkis voor sponsoring, evenementen en brand activation. Zij vertelde dat jeugd een heel belangrijke doelgroep is voor ING. 'Kinderen zijn voor ons interessant als bank, maar ook vanuit de KNVB kregen we inzichten: in deze groep is nog heel veel te doen. In deze doelgroep is nog veel behoefte aan ondersteuning.'

Het platform is ontwikkeld door Lab1111, het bureau van Jeroen de Bakker. Lees in het eerstvolgende nummer van Adformatie een dubbelinterview met hem en met Marijke Smallegange.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie