Hooghoudt lanceerde vrijdag een Proost-app: een applicatie waarbij Facebook-gebruikers digitaal met elkaar kunnen proosten via de Facebook-pagina van de distilleerderij. Ze maken daarmee kans op tickets en een meet & greet voor de uitverkochte clubtour van de band Kensington in Tivoli.
Hooghoudt bracht tegelijkertijd een roadmovie uit, waarin de bandleden in Berlijn op zoek gaan naar de tradities, gedeelde passie en vriendschap die hen verbinden. De exclusieve roadmovie is te zien op de website van Hooghoudt. De Proost-app is onderdeel van de marketingcampagne voor het nieuwe Bruine Jenever. De applicatie op de Facebook-pagina van de distilleerderij nodigt uit om samen met vrienden te proosten. Er wordt geproost met een speciaal voor de campagne ontworpen Hooghoudt-mok. Voor de gelukkigen zijn er kaarten te winnen voor de uitverkochte Kensington-clubtour in Tivoli, of een meet & greet met de band.
Karine Zuiderveen (brand marketeer Hooghoudt: “Het idee van de app is dat je een moment deelt met elkaar. Iedere vriendschap heeft tradities, gedeelde passies en rituelen, dat zien we bij Kensington ook duidelijk terug. Daar willen we iets mee doen. We verbinden traditie en passie, bij onszelf en Kensington, maar ook bij onze consumenten. Met succes, er zijn inmiddels al ruim tweeduizend proostmomenten geweest met de Proost-app.”
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!