Premium

Han Snel lanceert imagocampagne Utrechts OV-merk

U-OV wil het openbaar vervoer verbinden aan emotie en belevenis.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

In de imagocampagne draait alles om de reizigersverhalen achter de bestemmingen. Een bus of tram doet veel meer dan je van A naar B brengen.

Het reclamebureau wil met de campagne een positieve emotie koppelen aan het openbaar vervoer. Vanaf deze week hangen de abriposters door de regio Utrecht en wordt er een reclamespot uitgezonden op regionale televisie- en radiozenders. 

Credits

Reclamebureau: Han Snel
Klant: Tanja Andela
Creatie: Stefan Keukelaar, Jeroen Flink, Nils Tideman, Gregor Lohman
Creatief directeur: Arthur Hermans
Account: Donja van Ek, Veronique Gorter
Fotografie: Corné van der Stelt

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie