In juni won Grey Benelux al de competitie voor het ministerie van Veiligheid en Justitie. Toen ontwikkelde het bureau de campagne voor de ‘Week van de Veiligheid’ die door burgemeester Aboutaleb in Rotterdam en minister Van Der Steur in Den Haag werd gelanceerd.
Vuurwerk
Letselschade onder vuurwerkslachtoffers betreft vooral jonge mannen van 10 tot 29 jaar. De helft hiervan is omstander. De campagne beoogt dan ook deze doelgroep beter bekend te maken met de risico’s van vuurwerk en alert handelen tijdens het afsteken hiervan. De campagne is voornamelijk gericht op jongeren en gaat in december live.
Lerarenbeleid
Grey Benelux gaat een strategische samenwerking aan met het ministerie voor Onderwijs Cultuur en Wetenschap en zal onder andere de campagne ‘Lerarenbeurs’ ontwikkelen. De Lerarenbeurs biedt leraren de mogelijkheid om zich veder te ontwikkelen. De campagne die dit ondersteunt heeft tot doel om met gerichte communicatie leraren te motiveren een studie te volgen, zodat zij actief aan de architectuur van het onderwijs kunnen meewerken. De campagne zal in 2016 gaan lopen.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!