Toen het begin dit jaar begon te rommelen bij ABN AMRO, werd de klant in eerste instantie behoorlijk achtergesteld qua informatie (zie ook van Joost). Fortis lijkt niet van plan die fout opnieuw te maken. Zie de advertentie in o.a. NRC van woensdag 7 november, maar zie (hoor) ook de radiospotjes die Fortis uitzendt met het oog op eventuele vragen van huidige en toekomstige klanten. In het spotje helaas geen direct antwoord op gestelde vragen, maar wel een verwijzing naar de website uwvragen.fortis.nl. Geheel in lijn met de aanpak van de rijksoverheid (die doen soms écht wel eens wat goed) worden op deze site via een groeiend aantal Q&A's allerlei mogelijk vragen beantwoord.
Enerzijds denk ik: is toch normaal? Anderzijds denk ik: is niet normaal! Want ik kan alleen maar momenten bedenken waarop banken en andere grote bedrijven hun klanten juist níet of nogal mistig informeren.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!