Fitzroy lanceert platform voor de actieve vrouw: Fitshe.com

Fitshe is een nieuw merk proteïneshakes speciaal voor vrouwen.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Volgens oprichter Caroline Glasbergen is er behoefte aan kwalitatieve proteïne, zonder artificiële smaken, zoetstoffen of onhandig grote potten. Naast de shake lanceert Fitshe – in samenwerking met reclamebureau Fitzroy - een nieuw communicatieplatform voor vrouwen met een actieve levensstijl: .

‘We willen naast grote challengers ook werken voor startups die willen breken met de markt’ vertelt Marnix Tiggeloven, mede-eigenaar van . ‘We hebben eerder met Caroline samengewerkt en zagen direct de potentie van de speciale shake voor het vrouwenlichaam. Health en fitness worden steeds belangrijker in ons drukke leven, waardoor we al snel op de naam Fitshe kwamen.’

Caroline Glasbergen vult Tiggeloven aan: ‘Nadat ik erachter kwam hoe belangrijk proteïne is voor na een training, ben ik gaan zoeken naar een product dat ik zelf zou kunnen gebruiken. Waar ik ook zocht, ik kon niet iets vinden wat paste bij een vrouw als ik.&;

&;Het verbaasde mij dan ook niet dat er momenteel maar weinig vrouwen proteïneshakes gebruiken. Na mijn eindeloze zoektocht besloot ik mijn eigen 100 procent natuurlijke "After Workout Shake" te ontwikkelen. Een product dat naadloos aansluit op de actieve lifestyle van de moderne vrouw.’

Fitzroy ontwikkelde naast het communicatie- en e-commerce platform, inhouse de activatievideo waarmee het platform werd gelanceerd.

Credits
Productie: Fitzroy Amsterdam

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie