Vanmorgen zag ik deze advertentie in De Pers. Hoewel ik geen groot rekenwonder ben, prikkelde de uiting wel. En dan ga je dus even aan de slag en een paar minuten later kom je via de uitkomst (het IP-adres) op de site van market maker All Options. (Nee, geen links in dit stukje; IP-adres en URL moet je echt even zelf uitrekenen!)
Het lijkt een simpele en leuke manier van 'experience advertising', ik kon het alvast niet laten om aan de slag te gaan. Hoe vaak slaagt een advertentie in een krant erin om je niet alleen een paar seconde te pakken maar zelfs een paar minuten?
Enfin, leuk bedacht. Ook al is het niet echt nieuw. Wel een beetje jammer wel dat de landingspage waar je volgens op terecht komt niet echt aansluit bij de uiting. Daar had eigenlijk zoiets moeten staan als; ok, dus jij kunt een beetje rekenen. Nu kom je 'gewoon' op de site terecht (niet eens in de jobs-sectie) en moet je maar uitzoeken wat je daar vervolgens te zoeken hebt. Jammer. Of hoort dat ook nog bij het 'ontdekken'?
(Iemand campagnedetails? Welk bureau bijvoorbeeld?)
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!