In de Reclameweek van 23 november stond een interview met Al Kelly, creatief directeur van StrawberryFrog. Het overboord gooien van traditionele reclamevormen, vormt de koers die Kelly wil varen, dat klinkt goed, zo mag ik het graag horen. Volgens Kelly is traditionele reclame vaak niet efficient genoeg, dat klinkt ook redelijk. Kelly gaat verder: "Veel bureaus zeggen dat ze de nieuwe media omarmen, maar blijven het zien als een bedreiging: ze weten er simpelweg toch te weinig van af." Ook dat klinkt niet vreemd. Maar nu komt het: "Ik zou me best meer willen verdiepen in de mogelijkheden van commercials op je mobiel of via je ipod, of podcast".
Huh? Ik zou me best wel willen verdiepen? Klanten komen toch bij een bureau om geïnformeerd en geïnspireerd te raken? En mijnheer Kelly moet zich eerst nog gaan verdiepen? Ofwel mijnheer of mevrouw de klant, nu even niet, want mijnheer Kelly moet zich eerst nog even verdiepen. Is dat nu een bureau dat de klant moet helpen in het veranderende medialandschap?
Inderdaad, veel bureaus zeggen dat ze nieuwe media omarmen, daar heeft u helemaal gelijk in mijnheer Kelly.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!