Daan Roosegaarde, initiatiefnemer van de zogenoemde social design labs in Rotterdam en Shanghai, creëert met ontwerpers, programmeurs en technici installaties op het snijvlak van (autonome) vormgeving en technologie, die hij zelf ‘techno-poëzie’ noemt.
BVA-voorzitter Jan Driessen noemt Roosegaarde ‘de man bij uitstek om ons te leren over The Next Level’, het thema van de 24 Uur van de Reclame 2013.’
Vea-voorzitter Marc Oosterhout: ‘Roosegaarde is een echte inspirator als het aankomt op zijn kijk op creativiteit, effectiviteit en technologie’.
#lotus-dome" title="Studio Roosegaarde">Studio Roosegaarde heeft in 2013 een van de vijf INDEX Awards gewonnen met het concept ‘Smart Highway’.
‘Smart Highway’ is een functioneel concept dat erop is toegespitst om Europese snelwegen te moderniseren.
Meer over Studio Roosegaarde en de toekomst van de creatieve industrie volgende week in Adformatie.
Tijdens de 24 Uur van de Reclame op donderdag 7 november presenteert de reclame en communicatiebranche zich aan een groot aantal doelgroepen, variërend van studenten, communicatie- en mediadirecteuren tot Ceo’s uit het bedrijfsleven.
Meer informatie vind je hier.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!