Eerder deze week lanceerde Roorda nog de nieuwe Bob-campagne.
Met 50 jaar ervaring zegt D-reizen inmiddels te weten wat de Nederlandse vakantieganger wil. Toch vinden deze reizigers ondanks een goed verzorgde vakantie, altijd iets om op te zeuren. Zogenoemde 'First World Problems'.
Die 'problemen' staan centraal in de nieuwe wintercommercial van de reisorganisatie. Variërend van te heet zand tot een net niet te bereiken cocktail.
De campagne is vanaf vandaag te zien op televisie, online, POS-materiaal en te horen op de radio.
Credits
Bureau: Roorda Reclamebureau
Creatie: Marco Sluijter, Pieter Schouten en Joeri Jansen
Account: Judit de Graaff en Marleen Delisse
Verantwoordelijk bij klant: Karlyn Blom en Danja Lekkerkerk
Regie: Wim van der Aar (Hazazah)
Postproductie: The Compound
Sound design: SoundCircus
Producer bureau: Marcel Ossendrijver