In de nieuwste Amstel campagne ‘Goedgekeurd door de vrienden van de brouwer’ vertelt Amstel brouwer Paulus van der Linden persoonlijk over zijn favoriete pils. De campagne gaat live met de commercial via de social media kanalen van Amstel en is vanavond voor het eerst op de Nederlandse televisie te zien.
Het wordt een lofzang op het bier met een monnikenkoor én Golden Earring-drummer Cesar Zuiderwijk.
Jaloersmakende pils
Josefien Olij, marketingmanager Amstel: “In onze nieuwste commercial komt onze brouwer Paulus superlatieven te kort over ‘zijn’ nieuwe product. Van Amstel Ongefilterd, het jaloersmakende pils dat tot nu toe alleen de brouwers van Amstel konden proeven, kan nu heel Nederland genieten. Via onze socialemediakanalen wordt de campagne de komende periode verder uitgebouwd, onze brouwer gaat onder andere de dialoog aangaan met bierliefhebbers door hun ongefilterde mening te vragen.'
Credits
Opdrachtgever: Heineken Nederland
Verantwoordelijken bij opdrachtgever: Josefien Olij (Marketing Manager Amstel), Steven van Leeuwen (Sr. Brand Manager Amstel), Friederike Offermans (Brand Manager Amstel)
Bureau: Indie Amsterdam
Creatie: Indie Amsterdam
Agency Producer: Indie Amsterdam
Account: Indie Amsterdam
Productiemaatschappij: New Ams Film Company
Regisseur: Raf Reyntjens
D.O.P.: Nanu Segal
Producer: Pavel Ananich
(Executive Producers: Jelani Isaacs & Sander Brenninkmeijer)
Editor: Brian Ent
Muziek en geluid: Audentity (Niels den Otter)
Post productie: Hectic Electric
EndFragment
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!