Paul Blok weet: een strategie schrijven is één, maar hoe krijg je de organisatie nu écht in beweging?. 'Veel gaat over DAT het moet gebeuren, soms ook nog wel WAT er moet gebeuren, maar zelden vertellen ze je ook HOE het moet gebeuren. En juist dat is waar organisaties nu behoefte aan hebben. Dus dát ga je in deze masterclass leren.'
Want succesvolle marketeers stoppen hun energie niet in marketing, maar weten de organisatie mee te krijgen als het gaat om strategische veranderingen.
Masterclass: Adfo Academy: Briljante strategie, maar... hoe voer je het uit?
Dinsdag 15 september
15:30 - 17:30
Academy 1
Merkadviseur Michel Jansens nieuwe boek ‘De vijf stappen naar een betekenisvol merk; ontdek de kracht van archetypen’ is nét uit als hij spreekt op Adfo Live (lees verder in het dit nummer zijn artikel waarin hij de vijf stappen bespreekt).
Een betekenisvolle merkidentiteit is onmisbaar voor de groei en continuïteit van een bedrijf. Een merk is betekenisvol als het extern relevant is en intern inspireert Jansen geeft aan dat archetypen helpen de drijfveren en aspiraties van het bedrijf en doelgroep te doorgronden. Is het merk een rebel, een wijze, een magiër of heeft het meer weg van een ontdekker of strijder?
Jansen vertelt hoe we daar achter komen.
Gaat dat horen.
Seminar: Bouw een merk met karakter
woensdag 16 september
09:45 - 10:15
Theater 2
Deze sprekers zijn uitgelicht door Kari-Anne Fygi, eindredacteur bij Adfo Groep
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!