Adfo Live Editors Pick: Paul Blok en Michel Jansen

Op 15 en 16 september vindt de allereerste editie van Adfo Live plaats. Dit zijn de sprekers die redacteuren van Adfogroep in ieder geval bezoeken.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Paul Blok weet: een strategie schrijven is één, maar hoe krijg je de organisatie nu écht in beweging?. &;Veel gaat over DAT het moet gebeuren, soms ook nog wel WAT er moet gebeuren, maar zelden vertellen ze je ook HOE het moet gebeuren. En juist dat is waar organisaties nu behoefte aan hebben. Dus dát ga je in deze masterclass leren.&;

Want succesvolle , maar weten de organisatie mee te krijgen als het gaat om strategische veranderingen.

Dinsdag 15 september

15:30 - 17:30

Academy 1

Merkadviseur Michel Jansens nieuwe boek ‘De vijf stappen naar een betekenisvol merk; ontdek de kracht van archetypen’ is nét uit als hij spreekt op Adfo Live (lees verder in het dit nummer zijn artikel waarin hij de vijf stappen bespreekt).

Een betekenisvolle merkidentiteit is onmisbaar voor de groei en continuïteit van een bedrijf. Een merk is betekenisvol als het extern relevant is en intern inspireert Jansen geeft aan dat archetypen helpen de drijfveren en aspiraties van het bedrijf en doelgroep te doorgronden. Is het merk een rebel, een wijze, een magiër of heeft het meer weg van een ontdekker of strijder?

Jansen vertelt hoe we daar achter komen.

Gaat dat horen.

: Bouw een merk met karakter

woensdag 16 september

09:45 - 10:15

Theater 2

Deze sprekers zijn uitgelicht door Kari-Anne Fygi, eindredacteur bij Adfo Groep 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie