Wanja Allessie (1975) is eindverantwoordelijk voor het commerciële team van de Nederlandse marktleider in performance advertising. Allessie is afkomstig van het Amsterdamse bureau NR6, waar zij in de rol van managing director zorg droeg voor de herpositionering van het bedrijf van internetbureau naar interactief reclamebureau. Daarnaast richtte zij in 2010 WWXS B.V. op, een uitgeverij van mobiele apps voor kinderen.
Bij Zanox heeft Allessie zich tot doel gesteld het productportfolio uit te breiden en uit te rollen over meerdere advertentiekanalen, waaronder mobiele en sociale media channels. Bij de uitbreiding van het productportfolio ligt de focus op het verrijken van het huidige performance display-aanbod met real-time-bidding (RTB). Via Zanox kunnen adverteerders hun branding- en prospectingstrategieën afstemmen op performance campagnes waardoor deze effectiever worden.
Lauri Koop: 'Met haar bureauervaring weet Wanja niet alleen de behoefte van onze klanten treffend te vertalen naar een effectieve omni-channel strategie, maar kan zij bovendien ons commerciële team klaarstomen om performance optimalisatie over de gehele customer journey te realiseren. Met haar kennis kunnen we big data op een effectieve manier inzetten om onze klanten een zo hoog mogelijke ROI te geven.'
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!