Yellowbrick roept mensen op hun parkeerboeteverhalen te delen

RLVNT maakte de nieuwe campagne #hadikmaargebrickt.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Met een parkeerapp betaal je nooit te veel of te weinig en voorkom je parkeerboetes. Toch maken veel mensen er nog geen gebruik van. 

RLVNT deed onderzoek waaruit blijkt dat veel mensen zich bewust zijn van het gemak van mobiel parkeren, maar dat het aan urgentie ontbreekt om het daadwerkelijk te doen.

Niet-mobiel-parkeerders zijn ervan overtuigd dat de kans op een parkeerboete klein is, omdat ze genoeg geld in de automaat stoppen en op de tijd letten.

Toch is een parkeerboete zo gescoord en iedereen heeft zo zijn eigen parkeerboeteverhaal - ziehier de insteek van de campagne .

Yellowbrick roept mensen op hun parkeerboeteverhaal te delen op www.yellowbrick.nl/hadikmaargebrickt.

De eerste 1000 inzenders kunnen zich gratis laten registeren voor de parkeerapp, van wie één kans maakt op 450 euro parkeertegoed.

Het Nederlandse familiebedrijf Yellowbrick introduceerde het &;bricken&; in 2006 in Nederland.  

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie