WNF kiest voor Ogilvy & Mather

O&M wordt verantwoordelijk voor merk-, engagement en activatiecampagnes voor het WNF.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Na een beknopte bureau-oriëntatie heeft WNF gekozen voor Ogilvy&Mather Amsterdam. O&M wordt verantwoordelijk voor merk-, engagement en activatiecampagnes voor het WNF. Het eerste werk is binnenkort zichtbaar en concentreert zich rondom oceanen, het belangrijkste communicatiethema van het WNF in 2014.

Jos de Wit, Chief Marketing Officer van WNF: ‘De context waarin NGO’s tegenwoordig aan een relatie bouwen met hun donateurs is ongekend veranderd. Het WNF werkt actief aan een manier waarop we het draagvlak voor natuurbescherming relevant blijven invullen voor de bestaande donateur, maar ook voor een nieuwe generatie betrokken mensen. Om ons in die reis bij te staan, hebben we O&M gevraagd ons bureau te worden. Daarin maken we minder dan voorheen een strikt onderscheid tussen marketing en communicatie.’

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie