Werkverkeer: Het PR Bureau, AdCalls, Hornbach

Wie waren de 'movers en shakers' van deze week?

Het PR Bureau neemt Anouk Ballering en Aris Thijssen in dienst. Ballering gaat onder andere werken op de accounts van Absolut Vodka en W Amsterdam. Thijssen gaat aan de slag voor onder meer Stokke en foodora.

Lambert Burema, voorheen werkzaam als commercieel directeur voor FashionUnited, is nu eindverantwoordelijk voor het commercieel resultaat van recruitmentplatform Business Talent Network. Hij geeft leiding aan het commerciële team en wordt medeverantwoordelijk voor het (door)ontwikkelen van nieuwe businessmodellen. Burema heeft de ambitie om binnen een jaar de omzet te verdubbelen.

Bij AdCalls gaat Bente van den Bergh per augustus werken als Marketing Manager Partners Nederland. Ze werkte eerder bij Edelman PR, HEMA en Travelbird. Bij AdCalls is ze het aanspreekpunt voor de digital agencies.

Suzanne Henning is de nieuwe directeur van DuPho, beroepsorganisatie voor professionele fotografen. Zij volgt Peter van den Doel op. Henning zal een nieuwe missie en visie en strategie ontwikkelen voor de organisatie. Bekende programma’s zoals de Donkere Kamer en Fotokroniek blijven bestaan.

Bij Hornbach Bouwmarkt Nederland gaat Maarten Post aan de slag als marketingmanager. Post: ‘Samen met Hornbach wil ik de groeiambities onder de loep nemen en in al onze marketingactiviteiten de merkbekendheid centraal stellen. Maar eerst ga ik nog richting Hornbach Duitsland voor een intensieve opleiding.’

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie