Welke organisatie heeft de waardering en het vertrouwen van de medewerkers, klanten, persrelaties aantoonbaar vergroot? Wie heeft het uitstekend gedaan in het management van zijn relaties, intern en extern?
Dat zijn de twee vragen die centraal staan bij de Stakeholder Management Award, de nieuwe naam voor de Reputatie Management Award die sinds 2013 wordt uitgereikt.
De Stakeholder Management Award is een vakprijs voor communicatieprofessionals en wordt uitgereikt aan de organisatie die het afgelopen jaar het meest creatief, innovatief en succesvol aan relaties (engagement en alignment) met haar stakeholders heeft gewerkt.
Communicatieprofessionals kunnen tot 30 oktober 2017 hier de organisatie nomineren die ze hierin vinden uitblinken. Klik daarvoor hier.
De uitreiking is op donderdag 15 februari 2018 in Amsterdam.
Organisatie en Jury
De Stakeholder Management Award 2018 wordt georganiseerd door Motivaction International B.V. en StakeholdersLab in samenwerking met Communicatie Magazine en CommunicatieOnline.
De jury voor deze prijs wordt voorgezeten door Klaske de Jonge, director Public affairs & communications at Coca-Cola Hellenic Bottling Company. Andere leden zijn, Judith Coster, vice-president corporate communications bij KLM, Wieneke Buurman, directeur Communicatie bij Prorail en voorzitter van Logeion, Rocco Mooij, publicist en adviseur communicatie, Karel Slootman, managing partner Motivaction, Mireille Spapens, hoofd marketing en communicatie bij Erasmus MC en partner van Marketing Workouts, Ron van der Jagt, bestuursadviseur bij Berenschot en oud-voorzitter van Logeion, Henk Noort, eigenaar van StakeholdersLab.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!