Branding a Better World en Weleda hebben de campagne Skin Food gelanceerd. De vraag die centraal staat in de campagne luidt: 'Wat eet je huid vandaag?' De 'interactieve activatiecampagne' werd ontwikkeld om Skin Food ('natuurlijk voeding voor je huid') van Weleda opnieuw te introduceren op de Nederlandse markt.
Weleda: 'De campagne maakt de consument bewust van het feit dat gezond eten niet alleen geldt voor dat wat je daadwerkelijk eet maar ook voor wat je op je huid smeert. Kort gezegd, wat je op je huid smeert moet je kunnen eten. Vandaar het thema 'Wat eet je huid vandaag?'
Weleda en Branding a better world zeggen gekozen te hebben voor een directe interactie met de consument. Producten van Skin Food zijn te vinden in het groenteschap van Ekoplaza en is er een speciale actiewebsite waar de bezoeker wordt uitgenodigd een bezoek te brengen aan de Skin Food Garden.
Credits
Creatie: Anilda da Cruz en Marijke Liebregts
Strategie: Elif Algu
Account: Jorien Schoenmaekers
Vormgeving: Thomas Kronenberg
Productie: Eva Slierendrecht en Eva Spierings
Media: Zoekhelden
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!