Premium

Vodafone lanceert campagne voor Thuis.

Vodafone begint deze week een grootschalige, landelijke campagne ter introductie van de nieuwe dienst Vodafone Thuis.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Vodafone kondigde onlangs aan &;; te investeren om binnen vijf jaar in Nederland tot de top-3 van vaste aanbIeders te gaan behoren. De nieuwe dienst Thuis geeft hier invulling aan. Het thema &;Thuis kan alles&; benadrukt de flexibiliteit van de dienst om maandelijks telefonie, internet en televisie te combineren en per onderdeel aan of uit te zetten.

In de door Achtung! ontwikkelde televisiecommercial ontdekken mensen met Thuis wat zij echt leuk vinden om naar te kijken. TBWA verzorgde het transactionele gedeelte van de campagne voor retail, print en outdoor, terwijl de persintroductie in handen is van Glasnost. Dit gebeurde op de meest flexibele &;thuisplek&;, een woonboot.

Voor de commercial werkte Achtung! samen met het Amerikaanse regisseursduo(Daniel Mercadante and Katina Hubbard).

TVC Power to the passionate

TVC Power to the young:

Opdrachtgever: Vodafone

Bureaus: Achtung!, Glasnost, TBWA

 

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie