Premium

Vodafone-commercial toont voor- (en nadelen) van Tinder in het buitenland

De nieuwe commercial 'Tinder Holiday' werd bedacht en ontwikkeld door Achtung!.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

richt zich met de commercial op gebruikers, die op reis gebruik maken van Vodafone-internet. De provider beweert het grootste 4G-netwerk ter wereld te hebben voor &;de romantici onder ons&;.

In de tv-commercial &;Tinder Holiday&; zien we een jong meisje op vakantie in Italië. Zij komt via de bekende datingapp in contact met een Italiaanse jongen. Maar geheel volgens Italiaans gebruik wordt het meisje gelijk voorgesteld aan de rest van de familie. En daar blijken meer fervente &;tinderaars&; tussen te zitten.

De film wordt inmiddels uitgezonden op tv en online.

Credits
Opdrachtgever: Vodafone
Verantwoordelijk bij klant: Eva Ruiz, Laura van Gestel, Joyce van den Bergh, Mark de Vries-Araujo
Bureau:
Creatie: Mervyn ten Dam & Pascal Rotteveel
Producer: Lieke de Klein & Marleen Reen
Strategie: Boris Nihom
Productie: Czar
Regie: Jelmar Hufen
Producer: Robert Roosenstein & Karlijn Paardekooper
DOP: Gabor Déak
Offline: Marthin Heijgelaar
Grading: The Ambassadors & Jean-Rene Nebot
Audio: The Ambassadors

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie