Premium

Verzekerden houden elkaar up-to-date in nieuwe InShared-campagne

'Bart doet de hele dag niets, maar maakt daardoor ook geen schade'

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

is verantwoordelijk voor de realisatie.

De campagne is gebaseerd op de basisprincipes van om verzekeren eerlijker, makkelijker en voordeliger te maken. Waar deelnemers hun best doen om de schade te beperken, doet InShared als organisatie zijn best om de kosten laag te houden.

Diezelfde deelnemers komen uitgebreid aan het woord in de campagne met negen televisiecommercials en online video&;s. Hierin updaten de verzekerden de verzekeraar over alles dat van invloed is op de gedeelde pot. Zo heeft één van de deelnemers een klein ongelukje gehad, wat geld kost uit de pot en blijft een andere deelnemer uit voorzorg op de bank liggen.

‘Het is belangrijk voor ons om niet alleen de kwaliteit te waarborgen, maar ook om samen met de deelnemers te zorgen dat de kosten zo laag mogelijk blijven’, zegt Bettina Dalenoord, marketing communicatie manager bij InShared. ‘Dat doen we bijvoorbeeld door de ongeclaimde schade niet bij de winst op te tellen, maar terug te stoppen in de gezamenlijke pot.’

‘InShared is als verzekerd zijn met tien vrienden’, stellen Gijs Sluijters en Joris Tol van DDB & Tribal Amsterdam. ‘Om het gevoel neer te zetten van een groep mensen die zich bewust zijn van het feit dat ze samen verantwoordelijk zijn voor hun verzekering, wilden we meerdere films maken.’

Naast de TVC’s en online films wordt ook een radiocampagne gelanceerd. In tegenstelling tot de visuele campagne, komt in de radiocommercial InShared zelf aan het woord.

De campagne is vanaf 3 november te zien.

Credits
Bureau: DDB & Tribal Amsterdam
Productie: Wenneker
Regisseur: Peggy Steenvoorden
Sound: Wenneker
Verantwoordelijken Klant: Bettina Dalenoord, Mars Samsom

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie