‘Vertel.’ KRO-NCRV nodigt je uit voor een gesprek

Bureau N=5 maakte de nieuwe campagne voor de omroep

De nieuwe merkcampagne van KRO-NCRV draait om verhalen vertellen. Met de boodschap ‘Vertel.’ laten de programmamakers zien hoe belangrijke persoonlijke verhalen zijn voor de omroep.

In de tv-reclames en op posters zie je mensen in situaties waar duidelijk een interessant verhaal bij hoort. Zo is er een oudere dame die een kopje thee drinkt met een robot. En twee mannen die elkaar geëmotioneerd begroeten.

In een persbericht leggen de makers uit: &;"Vertel" is het begin van een gesprek. Een eerste stap waarmee je tegen de ander zegt: ik luister naar je. Vertel is een klein menselijk gebaar dat uiteindelijk voor iets groters zorgt: mensen verbinden die allemaal verschillend zijn. En dat is precies wat KRO-NCRV wil bereiken met de programma’s.&;

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie