TravMedia lanceert 'Facebook' voor reisprofessionals

Community rekent af met onpersoonlijke communicatie en nieuwsbrieven.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Door een groeiend aanbod is het voor vakantieaanbieders, luchtvaartmaatschappijen en bestemmingen lastig om hun producten onder de aandacht te brengen bij reisbureaus en zelfstandige advisers. Uitgever TravMedia speelt hierop in met de lancering van  een community platform voor reisverkopers waar bedrijven hun eigen plek hebben:

Reisprofessionals kunnen hier, net als op Facebook, aangeven van wie ze informatie willen ontvangen. Zij blijven op de hoogte via gepersonaliseerde nieuwsbrieven waarin nieuws, winacties en e-learning wordt aangeboden. Ook kunnen ze eenvoudig vragen stellen aan leveranciers en aanbieders van bestemmingen, of collega’s om hulp vragen.

Het nieuwe community platform rekent volgens TravMedia af met onpersoonlijke communicatie en statische nieuwsbrieven. Meer dan 25 bedrijven, waaronder KLM en Holland America Line, maken er inmiddels gebruik van. In de community kunnen ze in contact komen met de reisprofessionals en door het plaatsen van  relevante content kunnen ze followers krijgen. 

‘Met het vernieuwde platform hebben we een unieke one-stop-shop ontwikkeld, waar reisprofessionals in hun eigen timeline net als bij Facebook relevante informatie aangeboden krijgen. Dit stelt ons in staat om een plek te bieden voor bedrijven die zelf de content kunnen makenm,&;zegt Boy Lokhoff, directeur van TravMedia Company.

TravEcademy is ontwikkeld in samenwerking met startup Crowded. Sinds de lancering heeft de communicaty al 1200 aanmeldingen

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie