Het begon met een vraag aan de Mediamarkt:
Benieuwd of @mediamarkt_nl online klantenservice net zo goed snapt als @NS_online @transavia en @KLM telefonisch was het namelijk om te ?
— Sebastiaan Beens (@BeensSebastiaan) 5 april 2017
Transavia arrogant, KLM wijst de dochteronderneming even terecht.
@transavia Gedraag je!
— Royal Dutch Airlines (@KLM) April 5, 2017
Een vadersding, dat is het
@transavia Dit gedrag heb je vast van je vader.. #zucht
— Royal Dutch Airlines (@KLM) April 5, 2017
En de vraag die steeds maar werd ontweken
@timulenbelt Dat weet ik ook niet. :( Ik ben nog aan het zoeken! Mama @KLM weet jij het? #durftevragen Marco
— Transavia (@transavia) April 5, 2017
Later als je groot bent komt het allemaal wel goed.
@KLM Als we later groot zijn? We zijn net 50 geworden hoor! Wanneer zijn we dan ein-de-lijk oud genoeg? #AlwaysMommy'sLittleGirl?
— Transavia (@transavia) April 5, 2017
Ah toe, pleeeaaazzzze...
@KLM Mijn officiele bedtijd is 22:00 uur. We hebben dus vast nog wel tijd voor 1 verhaaltje voor het slapen gaan? #PrettyPlease pic.twitter.com/Gh2d4uHfo8
— Transavia (@transavia) April 5, 2017
@KLM @transavia Bah ouders
— B Van Reenen (@reenen_b) April 5, 2017
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!