Door Arjan Kapteijns van Project X
Wéér een innovatief marketingconcept gericht op jongeren! TH!S is een slimme eigentijdse variant op de beproefde boekenbon.
Met TH!S kunnen jongeren elkaar muziek, ringtones, wallpapers, games en andere downloads cadeau doen.
TH!S lijkt mij op het eerste gezicht goed in elkaar te zitten. Beter dan bijvoorbeeld het emotieloze en magere marketingconcept van de SMSbon.
Wat denkt u: Is TH!S here to stay?
TH!S is how it works
Je koopt een TH!S cadeaubon via this.nl, je mobiel of in de winkel. In alle gevallen ontvang je een unieke code waarmee de gelukkige op www.this.nl voor het cadeaubonbedrag van alles kan downloaden (zie www.this.nl voor meer informatie).
Koop je TH!S in de winkel, dan ontvang je een fysieke cadeaubon in een fraaie cadeauverpakking!
TH!S is o.a. al verkrijgbaar bij Primera en Super de Boer.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!