Met de nieuwe campagne brengt Thalys een ode aan zijn Europese bestemmingen. Volgens het merk willen reizigers die voor de sneltrein kiezen, steden ontdekken en zijn ze nieuwsgierig om de nieuwste hotspots te bezoeken. De slogan ‘Van harte welkom’ blijft de overkoepelende paraplu, maar de verschillende bestemmingen krijgen een grotere rol.
Volgens Patricia Baars, corporate communication manager bij Thalys, heeft het merk topbestemmingen in zijn DNA. ‘We willen reizigers inspireren “onze” steden te bezoeken. Dat deden we al met de content op onze site, maar met de vernieuwde merkidentiteit maken we het ook voor de buitenwacht beter zichtbaar.'
Baars: 'Daarnaast appelleren we met deze campagne aan de moderne “stedentripper”, die graag nieuwe ervaringen opdoet en cultuur en fashion wil opsnuiven in Europese steden.’ Thalys gaat zich in de toekomst meer richten op contentmarketing, door online content intensiever te gebruiken bij campagnes.
Credits
Bureau: ROSAPARK
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!