Burst en LMP tekenen voor de realisatie van het platform.
Kennisplatforms zijn in de medische wereld voor deze doelgroepen vaak klinisch en informatief. Deze platforms stappen daardoor over de emotie van het onderwerp.
De pijnbestrijder ziet zijn rol breder dan enkel de ontwikkeling van innovatieve geneesmiddelen. Zo is op het nieuwe platform een kieswijzer te vinden, waarmee artsen snel wegwijs kunnen worden in de nieuwe richtlijn ‘Pijn bij Kanker’.
Schuilen voor de regen
In de door LMP ontwikkelde campagne is het design van het platform geïntegreerd. Zo staat ‘schuilen voor de regen’ symbool voor de ondersteuning die Takeda biedt bij zijn behandelingen.
‘Takeda heeft een campagne ontwikkeld die haar toegevoegde waarde in deze categorie tastbaar etaleert’, vertelt Alex Heilijgers, oprichter van LMP. ‘Daarbij heeft Takeda lef getoond door de gebruikelijke productinstrinsieke communicatie te overstijgen. Wij zijn trots dat wij aan de realisatie van deze campagne mee hebben mogen werken.’
Het platform is te bezoeken via Pijnenkanker.nl
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!