Premium

T-Mobile test netwerk op oudejaarsavond met activatiecampagne

De telecomprovider riep klanten op om tijdens het drukste moment van het jaar videoboodschappen te versturen.

De oudejaarsoproep maakt onderdeel uit van de campagne &;&;, eveneens ontwikkeld door .

Klanten van T-Mobile ontvingen voor de jaarwisseling een activerende nieuwsbrief, waarin werd opgeroepen om juist op oudejaarsavond hun nieuwjaarswensen te verfilmen en door te sturen. Daarnaast was op oudejaarsavond een speciale commercial te zien met in de hoofdrol T-Mobile-gezichten Ali B en Brownie Dutch.

De video&;s konden tijdens de jaarwisseling via WhatsApp worden verstuurd naar een speciaal 06-nuimmer. Uit duizenden inzendingen werden een paar uur later negentien commercials gemonteerd, met daarin de leukste nieuwjaarswensen.

De commercials werden diezelfde avond nog uitgezonden op RTL en SBS. Daarnaast was een compilatie van de inzendingen op 1 januari te zien op NU.nl:

Credits
Adverteerder: T-Mobile
Verantwoordelijk bij klant: Rindert de Lange, Martijn Jaartsveld, Janneke Bakker
Bureau: Etcetera
Creatie: Raymond van Schaik, Massimo van der Plas
Productie: Marieke Prette, Eveline Wiegmans 
Account: Danny van de Wetering
Strategie: Bas Vroonland
Editors: Wieke Wagemans, Philip Huis in ’t Veld, Marthijn Westhuis

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie