Directeur marketing bij Super de Boer, Bren Hortensius: 'Kobalt is en blijft een prima partner. Het denkt mee met de klant en is vooruitstrevend in het adapteren van de nieuwe media behoefte. Het is daarnaast belangrijk voor ons om met een vertrouwde en stabiele partij samen te werken.' En Kobalt-ceo Marceline Beijer: ‘Door de jarenlange samenwerking kennen wij Super de Boer als klant door en door. Door goed te luisteren, op elkaar in te spelen en op de ontwikkelingen in de markt, creëer je een vertrouwde en effectieve samenwerking die het waard is om voort te zetten.’ Kobalt, waar 185 mensen werken en in 2007 een omzet van 466 miljoen euro werd gehaald, was voorheen eigendom van een aantal grote adverteerders als aandeelhouders. Met de verkoop van het bedrijf eind 2007 aan Thieme GrafiMedia gingen verschillende van die aandeelhouders zich oriënteren in de markt.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!