Startup sessies #MARCOM14

MARCOM14 ligt alweer enkele dagen achter ons, maar Adformatie.nl geeft iedereen de mogelijkheid om de sessies nogmaals digitaal tot zich te nemen.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Een overzicht van startup sessies is hieronder te vinden: 

 

Contens as a commodity (Hubly)

Onderwerp: Innovatie, Content strategie, Design & Creatie

Sprekers: Birgit A. Schwaiger, Stephen Beuker
Het nieuwe werken: we moeten innoveren, flexibiliseren, hollen of stilstaan. En juist wanneer er gehold moet worden, kan je wel wat hulp van buiten gebruiken. Terwijl bedrijven vaste personeelskosten willen vermijden, is daar tegelijkertijd een andere tendens; het aantal creatieve freelancers stijgt. Wat betekent dit voor de mediawereld – en ondernemerschap? Tijdens Marcom 2014 vertelt Birgit Schwaiger – oprichtster van de contentmarktplaats Hubly – over innovaties in de content-wereld. 

 
 
 

Mobiele Activatie games (GEORUN)

Onderwerp: Innovatie, Mobile, Promotion

Sprekers: Perry Oostdam
Aan de hand van enkele concrete cases neemt Perry ons mee in de wondere wereld van mobiele activatie concepten. Hoe zorgen slimme tactieken en doordachte strategieën voor een activatie richting de locatie van een winkel of website? In de wereld van mobiele concepten kan slechts creativiteit een beperkende factor zijn! 

 
 

Curated Advertising (ZEEF)

Onderwerp: Innovatie, Performance, E-commerce

Sprekers: Klaas Joosten
Ben je niet-gerelateerde advertenties ook zo zat? Werkt Curated advertising is de toekomst van online adverteren. Klaas vertelt over zijn ervaring met het verhogen van de relevantie van advertenties met jouw content. Welke methodes zijn er mogelijk? Welke methode werkt het beste voor jouw website? 

Deze talk gaat over performance based marketing, content curatie en adverteren.

Deze sessie is geschikt voor bloggers, publishers en affiliates die relevante advertenties bij hun content willen plaatsen. 

 

 
 

Hungry for adventure (EAT TO MEET)
Spreker: Matthijs Otto
Eat to Meet brengt gelijkgestemde mensen op basis van interesses bij elkaar aan diner tafels in restaurants door heel Europa. Het is de manier om nieuwe mensen te ontmoeten in een stad zonder de intentie om met elkaar te daten. Het Eat to Meet seating system wordt daarnaast gebruikt voor tafelschikking tijdens conferenties en grote evenementen. Hier verhoogt Eat to Meet de kwaliteit van de dinner experience en stimuleert zo de ticketverkoop. Het is een zeer efficiënte netwerk tool die 24/7 individuen en organisaties helpt om met lage inspanningen de juiste mensen te ontmoeten in een prettige omgeving.

 

session adformatie">Eat to Meet statup-sessie session adformatie from
 
 
Second Life Market (SWAPP)
Spreker: Lonneke Boonzaaijer 
Swapp is een app waarmee je mode, sieraden en accessoires interactief met elkaar kan ruilen. Vanuit je digitale kledingkast kan je jouw fashion items uitwisselen met andere Swappers, of direct uploaden vanaf je telefoon. Daarnaast kan je met elkaar chatten over de gemaakte ruil-voorstellen, maten en kleuren om zo tot de perfecte Swapp-match te komen. Het concept is bedacht door Lonneke Boonzaaijer, maar is nog niet gelanceerd. Samen met Tim Baas( app developer) en Harmen Commandeur (Artistiek vormgever) is zij op zoek naar een investeerder om dit project van de grond te krijgen.
 
 

 

 

The easy way to conference (Confer Call)

Onderwerp: Innovatie, B2B, Mobile

Sprekers: Wouter Hogeland, Thomas van Slooten

 

 

 

”How to get quality video content from your brand advocates"(Shoot2Share)

Onderwerp: Innovatie, Digital marketing, Media
Sponsor: Shoot2Share

 

 

Echt Klantgericht worden!

Onderwerp: Innovatie, Research & data, CRM / Loyalty

Spreker: Hans Schut

Klantgerichtheid stopt niet bij het uitvoeren van onderzoek, maar start bij de opvolging. In dit seminar komt het actief opvolgen van ontevreden klanten aan bod en wordt een demonstratie gegeven van de beschikbare Cloud oplossing van GrowPromoter. Deze tool maakt het actief werken aan ambassadeurs van je merk ook toegankelijk voor bedrijven met een beperkt marketing budget. GrowPromoter heeft cloud software ontwikkeld om klanttevredenheid continue te meten en actief ontevreden klanten op te volgen. Het actief verbeteren van klantgerichtheid is de manier om klantengroe te realiseren en loyaliteit te vergroten. Op basis van de NPS® filosofie worden vier vragen gesteld. Klanten zijn slechts twee minuten bezig met het beantwoorden van de vragenlijst. De software genereerd direct een dashboard met resultaten en geeft advies voor verbetering. Tevens maakt een statistiekenpagina het mogelijk een diepte analyse op te stellen. Om van je klanten ambassadeurs te maken, moeten je medewerkers het al zijn. Dat is ook wat de klanten van GrowPromoter inzagen zodat het meten van NPS onder medewerkers (eNPS) inclusief feedbackloop toegevoegd is in het portfolio van GrowPromoter. Hiermee wordt de klantgerichtheid van bedrijven verder vergroot door zowel naar klantenactie te ondernemen, als ook richting medewerkers. Actief werken aan de loyaliteit van klanten door loyale medewerkers. Uiteraard is ook eNPS toegankelijk gemaakt met een intuïtieve portal en transparantprijsmodel.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie