SCOUPY heeft een aantal nieuwe functionaliteiten toegevoegd, waarbij de focus ligt op personalisatie van marketingcommunicatie en voordeelacties. Relevantie is leidend in de vernieuwde kernpropositie en strategie van SCOUPY. Met als doel de effectiviteit van de bestede marketingeuro te vergroten.
De deelnemende merken, retailers en MKB’ers maken tot op heden vooral gebruik van Scoupy marketingacties via mobiele coupons. Al enige tijd zien gebruikers vooral coupons en voordeelacties, die in de buurt zijn van zijn huidige locatie. Vanaf deze week wil Scoupy de relevantie voor de gebruikers nog meer verhogen door de consument actief te laten selecteren welk nieuws en voordeelacties zij wil ontvangen.
Met de selecties van de doelgroep kan SCOUPY met diverse middelen de consument richting de winkel activeren. Online en offline. Mobile couponing, notificaties, loyalty tools en sinds kort ook geld-terug-acties.
SCOUPY wil de nieuwe features komende tijd middels een landelijke mediacampagne op TV, radio, online en middels outdoor onder de aandacht van de consument gaan brengen.
Valentijn Bras: ‘Eén van de meest fundamentele uitdagingen voor merken is het identificeren van hun kopers. En vervolgens het onderhouden van een directe relatie met die klanten. Voor de vercommercialisering van de relatie zijn merken vaak afhankelijk van de retailers en hun verkooppunten. Dat probleem gaan wij nu oplossen. Voor FMCG, maar ook voor lifestyle merken, bijvoorbeeld in fashion. Merken en retailers hebben te maken met veeleisende consumenten. Het eisenpakket is hoog en de concurrentie is groot. Het is niet makkelijk om de aandacht te trekken van de juiste doelgroep, laat staan om die aandacht vast te houden. Relevantie is daarbij cruciaal. SCOUPY brengt consumenten en merken samen.'
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!