Satudarah documentaire houdt gemoederen op Twitter flink bezig

In samenwerking met Spot brengt Adformatie de wekelijkse GfK Twitter TV Ratings.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De geruchtmakende documentaire van 2Doc over motorclub Satudarah is het meest besproken in de GfK Twitter TV Rating. Het programma is goed voor een dikke 1,3 miljoen impressies - ruim het dubbele van alle andere programma&;s in de top-10 bij elkaar - en nagenoeg drieduizend tweets. Bijna vijftienhonderd gebruikers ventileerden hun mening door het versturen van een tweet.

2Doc wordt gevolgd door &;vaste gasten&; De Wereld Draait Door en Jinek, die respectievelijk 55K en 43K impressies scoren.

De interactieve tabel geeft het Twitter bereik, de Twitter impressies, twitteraars en tweets weer. Het Twitter bereik staat voor het aantal unieke personen dat tijdens het programma bereikt is via Twitter. Impressies staat voor het totale aantal tweets dat gelezen is over het programma. Twitteraars betreft het aantal personen dat een tweet over het programma heeft verstuurd en Tweets staat voor het totale aantal tweets over het programma.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie