'Reputatieschade Booking? De klant is pragmatisch, kijkt naar zijn portemonnee'

In Geen Commentaar, de podcast tijdens de coronacrisis, interviewt Frank Kromer deskundigen. Dit keer Rik Rensen van de Reputatiegroep.

Rik Rensen

In deze speciale reeks van Geen Commentaar blikt presentator Frank Kromer elke week terug op de grootste crisis van ons leven: de Corona-crisis. Werkt de crisisstrategie, hoe communiceren onze leiders, wat kan het bedrijfsleven doen om toch te blijven communiceren en behoudt het volk zijn vertrouwen?

In deze zevende aflevering praat hij met Rik Rensen voormalig journalist, onder meer bij NRC Handelsblad en RTL Nieuws waar hij de eerste hoofdredacteur was. Tegenwoordig geeft hij bedrijven reputatieadvies.als  partner bij de Reputatiegroep.

Een gesprek over het dividend van Shell, pizza's aan huis, de reputatieschade van Booking.com, de ondergang van de regiojournalistiek, de nieuwe politieke fase en meer.

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie