Reclamebureau Natwerk zet opnieuw een Lambrusco in de markt

De Italiaanse bruiswijn ‘Broesko’ moet deze zomer zijn comeback maken.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Broesko is een initatief van Natwerk in samenwerking met Harm Sas en Joris Edward Doesburg. Natwerk maakt campagnes voor merken maar zet ook eigen producten in de markt zoals Bello Limoncello en Bacon hagelslag.

Het reclamebureau bracht , maar zijn naar eigen zeggen ‘in de tussentijd bezig geweest met een kwaliteitsslag’.  Uit het maken van die slag is ‘Broesko’ uit voortgekomen.  

Broesko is Brusco op z’n Hollands.

Sticker

Een Lambrusco moet koud worden gedronken. Op de fles is een sticker bevestigd die aangeeft of de fles koud genoeg is om te drinken.

 

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie