PROUDdesign ontwikkelt identiteit softdrank Konnekt

Het packaging design moet een cruciale rol spelen ‘in de verbeelding van de identiteit en de slimme eigenschappen van het gezonde drankje’.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Konnekt bevat aminozuren en geen cafeïne of onnatuurlijke zoetstoffen.

Er zijn drie varianten van de soft drink met elk een eigen functie: relax, focus en endurance.

Het door PROUDdesign ontwikkelde packaging design verbeeldt deze specifieke functies per variant en geeft een idee van de te verwachten smaak. De totale identiteit moet de ‘wetenschappelijke expertise van Konnekt’ reflecteren.

Hexagoon

De vorm van de aminozuren, de hexagoon, staat centraal in de identiteit. De zeshoek wordt gebruikt in onder meer het logo, symbolen en etiketvorm.

PROUDdesign laat het effect per variant verbeelden door en binnen de hexagoon. Het etiket is gedrukt op gemetalliseerd papier en moet zo het technische en premium aspect versterken.

Cruiseschepen

Konnekt werd dit najaar geïntroduceerd en zoekt distributie in out-of-homelocaties in Europa, zoals spa’s, hotels, cruiseschepen en golfbanen. Het nieuwe drankje moet de ‘welvarende 40-plusser buitenshuis bereiken’.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie