Albert Heijn stuurt Jeroen Blaauw, senior director e-business en hij vertelt voor het eerst op een podium over Appie, de applicatie van Albert Heijn voor de iPhone.
Nike stuurt James Jeyner, brand strategy& operations manager. En daarmee kunnen we nu eindelijk eens horen hoe de veelgeprezen case van Nike+ in elkaar steekt.
Reinier Evers is de bedenker van Trendwatching.com. Hij is bijna nooit meer in Nederland te zien. Maar op Digitaal Willen We Allemaal vertelt hij welke trends op internet relevant zijn voor consumenten én marketeers.
We hebben ook twee internationale sprekers: Matt Rhodes die je helder en praktisch uitlegt wat social media voor marketeers betekent. En David Pugh-Jones van Microsoft is een creatieve strateeg die als geen ander de valkuilen en kansen op internet kan duiden.
Daarnaast zijn er ook nog cases van Yunoo en Hotelspecials.nl. En Synovate heeft speciaal voor ons onderzoek gedaan hoe consumenten op internet naar merken zoeken.
Digitaal Willen We Allemaal is geen techie-geneuzel, maar is een event dóór en vóór marketeers. De voorgaande edities werden voornamelijk door marketeers bezocht.
Meld je aan! De ruimte is beperkt.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!