Programma Digitaal Willen We Allemaal compleet: Nike komt ook

De sprekerslijst van de derde versie van Digitaal Willen We Allemaal is rond! We liggen allemaal af en toe wakker van alle kansen op internet. Want hoe wordt je merk daar nog gevonden? Zien de consumenten door de bomen het bos nog wel? Hoe kom je verder dan die ene actie? Op die vragen krijg je 27 april in Media Plaza in Utrecht antwoord. De twee eerdere versies waren snel uitverkocht, dus haast je!

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Albert Heijn stuurt , senior director e-business en hij vertelt voor het eerst op een podium over Appie, de applicatie van Albert Heijn voor de iPhone.

Nike stuurt James Jeyner, brand strategy& operations manager. En daarmee kunnen we nu eindelijk eens horen hoe de veelgeprezen case van in elkaar steekt.

is de bedenker van Trendwatching.com. Hij is bijna nooit meer in Nederland te zien. Maar op Digitaal Willen We Allemaal vertelt hij welke trends op internet relevant zijn voor consumenten én marketeers.

We hebben ook twee internationale sprekers: die je helder en praktisch uitlegt wat social media voor marketeers betekent. En van Microsoft is een creatieve strateeg die als geen ander de valkuilen en kansen op internet kan duiden.

Daarnaast zijn er ook nog cases van en . En heeft speciaal voor ons onderzoek gedaan hoe consumenten op internet naar merken zoeken.
Digitaal Willen We Allemaal is geen techie-geneuzel, maar is een event dóór en vóór marketeers. De voorgaande edities werden voornamelijk door marketeers bezocht.

De ruimte is beperkt.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie