Pepsico is de nieuwe sponsor van de Champions League

Lay’s, Gatorade, Pepsi MAX en 7UP zitten in het sponsorprogamma.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Het nieuwe partnerschap moet de ‘langdurige passie van het voedingsmiddelen- en drankenbedrijf voor de voetbalsport’ onderstrepen.

PepsiCo&;s overeenkomst met de UEFA Champions League zal officieel van start gaan op 1 juli, voorafgaand aan de start van het seizoen 2015/2016.

‘Flagship’-merken als Lay&;s, Gatorade en Pepsi MAX zullen dienen als leidende merken voor het toernooi, maar Doritos, Lipton en 7UP doen ook mee.

&;Ervaring op entertainmentgebied&;

Guy-Laurent Epstein, UEFA Events SA marketing director zegt over de samenwerking: ‘We kijken er naar uit om nauw samen te werken om fans over de hele wereld te engageren met innovatieve marketingactivaties, waarbij we ook profiteren van PepsiCo’s ervaring op entertainmentgebied om het UEFA Champions League-merk verder uit te bouwen.’

PepsiCo werkt al samen met sportbonden als de Amerikaanse National Basketball Association (NBA), National Football League (NFL), National Hockey League (NHL) en Major League Baseball (MLB), de Indian Premier League en de International Cricket Council.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie