OVMedia: nieuwe huisstijl en meer zichtbaarheid busreclame

Het out of home bedrijf formuleert nieuwe missie.

OVMedia presenteerde vorige week een volledig nieuwe huisstijl en wil dat combineren met de missie om de positie van busreclame te verbeteren. &;Busreclame is een opvallend en eerlijk massamedium dat een betere positie in de Out of Home markt zou moeten hebben&;, meldt eigenaar Martijn Muis.

&;Adverteerders kunnen er een enorm aantal potentiële klanten mee bereiken voor een fractie van de kosten van andere reclame-uitingen. Maar de meeste adverteerders zijn zich daar niet of nauwelijks van bewust. OVMedia kan alleen maar meer bereiken door zelf zo zichtbaar mogelijk te zijn. Vandaar de nieuwe huisstijl.&

OVMedia heeft naast het hoofdkantoor in Wormerveer saleskantoren in Leeuwarden, Den Bosch en Maastricht. Ook heeft het bedrijf 14 langdurige contracten met diverse vervoersmaatschappijen, zoals Arriva, Veolia, HTM, GVB en EBS. 

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie