Vanaf vandaag kunnen marketing- en communicatieprofessionals organisaties nomineren voor alweer de 3e Reputatiemanagement Award 2015. De Reputatiemanagement Award is dé vakprijs voor de organisatie die de waardering bij haar stakeholdergroepen heeft weten te vergroten. Het doel van de award is de verdere professionalisering van het vakgebied reputatiemanagement te stimuleren en best-practices met elkaar te delen. De award zal worden uitgereikt op vrijdag 27 november in Amsterdam.
Favoriete organisatie
Elke marketing- en communicatieprofessional kan tot maandag 21 september hier zijn of haar favoriete organisatie(s) nomineren. Afgelopen edities gingen respectievelijk Vodafone (2013) en gemeente Den Haag (2014) met de Award naar huis.
Jury
De jury bestaat uit voorzitter Peter Kerkhof, hoogleraar communicatiewetenschap VU Amsterdam, Ron van der Jagt, voorzitter van Logeion en partner bij de Reputatiegroep, Rocco Mooij, hoofdredacteur Communicatie Magazine en Communicatieonline, Jeroen Duijvestijn, directeur DCR, Henk Noort, directeur StakeholdersLab en Karel Slootman, managing partner Motivaction.De jury is dit jaar versterkt met Mireille Spapens. Zij is manager marketing & communicatie bij Ipse de Bruggen en partner en trainer bij Marketing Workouts.
Finale
De jury komt tot een keuze op basis van vooraf vastgestelde beoordelingscriteria. De vijf organisaties met de hoogste score gaan door naar de finale. Vervolgens kunnen marketing- en communicatieprofessionals hun stem uitbrengen op één van deze vijf finalisten en daarmee bepalen zij welke organisatie op vrijdag 27 november de Reputatiemanagement Award 2015 in ontvangst mag nemen.
Ga voor het nomineren en verdere informatie naar www.reputatiemanagementaward.nl en praat mee op Twitter via #RMA15.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!