Het is een van de meest gelauwerde merken van de afgelopen jaren. Nu weer genomineerd voor de Nima Marketing Jaarprijs, maar eerder al Marketeer of the Year en nog een zooitje andere prijzen.
Maar is het erg als het merk Postbank opeens of langzaam verandert in ING Direct? Ik zelf denk dat het de thuisbankiers een zorg zal zijn. Maar misschien vergis ik me.
Stem!!
De vorige poll ging over het veelbesproken SecondLife. Volgens Jeroen de Bakker van TBWA/Tequila (vorige week in de TVM-sessie op Fusion2006) vooral bestemd voor mensen die geen First Life hebben?
We vroegen: moeten marketeers naar SecondLife? En 32 procent van de 306 stemmers meenden: 'Onzin! Stelt niets voor'.
Een minderheid van 16 procent zegt: 'Zeker. Meedoen!'
En een heel verstandige meerderheid (52 procent) van de marketeers meldt: 'Mmmmm?rondkijken is ok.'
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!