Premium

Nieuwe commercial Allsecur is een knipoog naar Loden Leeuw

Tim en Tom Coronel laten onder het motto 'niet slopen, maar glijden' dit keer alles heel.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De &;meest irritant BN&;ers van 2014&; Tim en Tom Coronel belanden in de commercial op een schaatsbaan. Glijdend met een dweilmachine wijzen ze de schaatsers op een besparing op hun autoverzekering.

De commercial van Allsecur is een knipoog naar de . Op 5 januari namen de Coronels de Loden Leeuw in ontvangst als meest irritante BN&;ers van 2014. Zij zouden in de ogen van de stemmers op respectloze wijze de bibliotheek binnenscheuren en onnodig vernielen.  In de nieuwe commercial blijft de schaatsbaan helemaal in tact.

Credits
Reclamebureau: Alfred
Account: Mireille Elberse & Mieke den Elzen
Creatie: Jorn Kruijsen & Jeroen van de Sande
RTV Producer: Sophie van Pelt & Kitty Slagter
Productie Maatschappij: In Case of Fire
Regie: Sven Super
Producer: Arjan Oosterveer
Offline montage: Martin Heijgelaar
Postproductie: The Compound, Tim van Paassen
Geluid: Postoffice, Marcel Bultman

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie