Premium

Nederlandse baby's stelen show in tweede Coca-Cola film Ogilvy & Mather Amsterdam

'Did we forget the first thing we learned?' vraagt Coca-Cola in 'Choose to Smile'.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Het is de tweede commercial van dit jaar in de .

In de film zijn tientallen Nederlandse baby&;s en peuters (schater)lachend te zien. De commercial laat een liedje horen dat gaat over het feit dat lachen één van de eerste dingen is die baby&;s leren. De vraag van Coca-Cola: &;did we forget the first thing we learned?&;.

De film is inmiddels op alle platformen samen drie miljoen keer bekeken, aldus Ogilvy.

Credits
Agency: Ogilvy & Mather Amsterdam
Chief Creative Officer: Darre van Dijk
Copywriter: Jesse Ridder
Art director: Jurriaan van Bokhoven  
Agency producer: Pirke Bergsma
Client Service Director: Annelouk Kriele
Agency editors: Juriaan van Berkel, Mees Ubachs
Production company: Czar
Director: Marleen Jonkman
Executive producer: Karlijn Paardekoper
Producer: Sophie Hendriks
Researcher: Fem Verbeek
DoP: Martijn van Broekhuizen
Editor: Jelmar Hoekstra / Pieter Bokhorst (Ogilvy Amsterdam)
Colourist Lourens Orij (Crabsalad)
Sound engineer: Wouter Veersema (Park Studio)
Singer: Huib Koch (Ogilvy Amsterdam)
Client: Caroline Yates, Leonardo O’Grady (The Coca-Cola Company)

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie