Natwerk achter campagne overzichtstentoonstelling Miró & CoBrA

Het bureau en CoBrA dagen bezoekers uit om met een onbevangen blik te kijken naar de meer dan 180 kunstwerken van Joan Miró en de CoBrA-beweging.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Met tien korte filmpjes op social media, een tv-commercial en outdoorposters in samenwerking met grafisch ontwerper Bas Koopmans, laat Natwerk zien hoe bijzonder deze tentoonstelling is.

In de campagne kijken steeds twee mensen samen naar de schilderijen. Hierdoor ontstaan grappige dialogen, zoals het gesprek tussen twee vrienden, die in een van de commercials tot een typisch mannelijke ontdekking komen: &;oh, natuurlijk! Navel, billen, borsten.. nú zie ik het ineens!&;

De commercial is te zien op de van het museum.

De campagne heeft als doel zoveel mogelijk bezoekers te trekken naar het museum.

 

De expositie is tot en met 31 januari 2016 in het CoBrA Museum in Amstelveen te zien.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie